FAQ / Veelgestelde vragen
Wanneer ontvang ik het door mij bestelde product?
Heb je een artikel uit voorraad besteld? (bij voorraadartikelen staat het aantal stuks voorradig bij het artikel vermeld bijv. ‘1 Stuks Op voorraad’). We sturen je bestelling doorgaans tot 15:00 uur dezelfde dag nog weg, dus je hebt het snel in huis! Je ontvangt van ons altijd een track & trace code waarmee je de bezorging kunt volgen.
Ik heb een kortingscode, hoe kan ik die gebruiken?
Als je een artikel koopt (toevoegt aan winkelwagen) kun je daarna op “bekijk winkelwagen” klikken. Je ziet dan een veld dat heet “waardebon code”. Hier vul je de kortingscode in. Klik daarna op “waardebon toepassen” en je korting wordt direct verrekend.
Wat zijn de verzendkosten?
Als we iets binnen Nederland verzenden en het bedrag is hoger dan € 84,95 dan worden er GEEN verzendkosten berekend. Daaronder zijn de verzendkosten voor het versturen van een pakket € 5,90 en voor een brievenbuspakje € 3,95.
Verzending naar Belgie is voor een klein pakket (tot 2 kg) € 9,30 en anders € 17,50.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
In onze webshop kun je met Ideal, PayPal, Belfius, KBC en Bancontact betalen. Afrekenen gebeurt in een beveiligde omgeving.
Ik wil een ontvangen product ruilen.
Vanwege administratieve redenen kunnen we geen artikelen omruilen en/of verrekenen met andere orders. Je kunt het artikel binnen 30 dagen retourneren. Op de retourinformatie pagina lees je alles wat je wilt weten.
Heeft Hip en Sfeervol Wonen een fysieke winkel?
We hebben geen fysieke winkel of showroom, je kunt de producten direct op onze website bestellen en deze 30 dagen op zicht houden.
Voor Dôme Deco-meubels bieden we de unieke mogelijkheid om op afspraak de exclusieve showroom van Dôme Deco in Nieuwegein te bezoeken. Je kunt hiervoor een aanvraag indienen via info@hipensfeervolwonen.nl
Voor vloerkleden van CarpetRebel bieden we ook de mogelijkheid om op afspraak de showroom van CarpetRebel in Tilburg te bezoeken. Ook hiervoor kun je een aanvraag mailen naar info@hipensfeervolwonen.nl.
Ik wil op de hoogte blijven van acties en nieuwtjes
U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief (onderaan elke pagina van onze website vind u het inschrijfformulier). Wij sturen gemiddeld elke 2 weken een nieuwsbrief met nieuwe items en/of aanbiedingen. Afmelden kan heel simpel door in de nieuwsbrief op “unsubscribe” te klikken. Ook hebben wij een blog waar u leuke artikelen op woongebied kunt lezen.
Ik heb een klacht, wat nu?
We kunnen het ons haast niet voorstellen maar heb je een klacht maak die dan kenbaar door een mail te sturen naar info@hipensfeervolwonen.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Ik heb iets ontvangen maar het is stuk, wat nu?
Neem contact met ons op via info@hipensfeervolwonen.nl en voeg foto’s toe aan je mail. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om een oplossing aan te bieden. Ondanks dat wij onze producten zo goed mogelijk verpakken kan iets onderweg toch stukgaan.